Kell am See

Vanmorgen de auto volgeladen. O yeh, helemaal los gegaan. Niet beperkt tot een koffer en dan mag er van alles mee, zelfs twee matrastoppers zijn meegegaan.

Rond half negen zijn we vertrokken. Er stond 430 km op teller. De rit gaat soepel, geen file wel wordt het weer slechter naarmate we verder van de kust gaan.

Tegen twee uur zijn we bij het hotel en mogen we de kamer in. Het stelt niet teleur. Lekker ruim, balkon met uitzicht op het meer.

Wij zetten onze spullen neer (nee de toppers blijven in de auto, die zijn voor de tweede week) en rijden even het dorp in een om naar de supermarkt te gaan. We hadden nog voor €4,50 statiegeld bij ons. De lege flessen namen ook wat ruimte in hoor.

Terug in het hotel ga ik een rondje om het meer lopen. In ieder geval dat was het plan. Nog geen 500 meter verder, breekt de hel los en daar sta ik dan met mijn regenjasje aan en onder mijn paraplu. Net te ver om weer terug te lopen en half en half beschut, besluit ik maar te blijven staan. Na een kwartier ofzo wordt de regen minder en ga ik maar ik weer lopen. Maar helemaal droog wordt het niet meer. Ik maak nog een foto vanaf de andere kant van het meer van het hotel en loop maar weer terug.

Eten doen wij bij Haus am See op 200 m van het hotel. Ik zou bijna zeggen, uiteraard schnitzel.

Na het eten is het wat droger en loop we nog een stukje langs het meer. Vanavond kijken we de Meilandjes. Voor morgen wordt beter weer voorspeld, dan gaan we de buurt verkennen.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Kell am See

  1. montonopreis zegt:

    Zonde van het weer, hier was het nog best lekker. Ik heb wat in de tuin gedaan. Wat een mooi hotel. Volgens mij blijven jullie hier 2 nachten. Ben benieuwd Geniet ervan in ieder geval zijn jullie in een andere omgeving. En ik lees lekker jullie verslagen weer.

    Like

  2. Debby zegt:

    Wat een mooie omgeving zeg. Mooie locatie van het hotel. Veel plezier met de boel verkennen.

    Like

  3. rhaksel zegt:

    En dan sta je op het punt :”Of no return Lynette is vandaag jarig en Coosje ook. Krijgt een portie van die soep die jij ooit eens keer hebt gegeven. Vindt ze wel erg lekker Nu veel plezier vandaag

    Like

  4. Foke zegt:

    Hallo lieve vakantiegangers, zo de eerste dagen zitten erop! Ja, jammer van het weer, het is een mooie omgeving zo te zien, erg groen en leuk aan een see/meer. Mooi hotel ook, leuk die ‘room with a vieuw’. Gelijk al goed bezig Tamira met een stevige wandeling, wij Ollaanders zijn wel wat regen gewend toch? Hopelijk knapt het gauw weer op, zonnetje erbij doet toch altijd wat gezelliger aan. Hier vandaag grauw en grijs, maar vooruitzichten zijn gunstig. Gefeliciteerd met je nicht trouwens. Geniet van alles, jullie rijden ook een mooi gebied tegemoet, ik heb ooit een Rijnreis met mijn ouders gemaakt ( ik was 12/13), ja, ‘een reisje langs de Rijn’, en kan me Cochem nog goed herinneren, lieflijk stadje, en ook de Lorelei, was indrukwekkend, maar dat is pas voor eind van de week of volgende week hè? Ik ken Duitsland verder ook niet zo goed, maar die kleine stadjes zijn leuk om te bezoeken. Jullie zullen nog verrast worden denk ik, door al het moois wat je nog gaat zien!! Veel plezier en dikke knuffel XXXX Foke

    Like

Plaats een reactie